sâmbătă, 25 ianuarie 2014

DIN PAT LA ALTAR....

Cum faci un barbat sa isi doreasca sa duca relatia de la “superficial la angajament total”

Va fi INCANTAT de faptul ca se poate apropia cat mai mult de tine in loc sa simta nevoia de a se retrage

Te-ai saturat sa traiesti in singuratate, cu frustrare sau coplesita de infidelitate?
Iti doresti o harta a iubirii care sa te asigure ca vei cuceri mintea si inima barbatului pe care il doresti?
Vrei sa afli secretul femeilor cu un potential mai mic ca al tau care totusi se aleg cu barbati frumosi, puternici cu statut social?
Cum te-ai simti daca ai stii ca de fiecare data ai un plan de seductie care sa-ti aduca iubirea, fericirea si implinirea pe care le vrei?
  • Daca nu stii cum sa seduci si sa pastrezi un barbat…
  • Daca nu esti multumita de barbatii pe care ii atragi…
  • Daca nu ai o viata romantica satisfacatoare…
  • Daca te-ai saturat de suferinte si despartiri…
  • Daca nu stii sa transformi o aventura in relatie…
  • Daca n-ai un plan de seductie care sa te duca din pat la altar…
Atunci citeste fiecare cuvant de pe pagina asta, pentru ca iti poate schimba viata.

Poti sa-ti construiesti o relatie sanatoasa si fericita

Intr-o zi am inteles ca ziua urmatoare depinde doar de mine si m-am oprit pentru o clipa sa privesc la povestile mele de iubire si m-am intrebat: ”Pot eu continua sa pasesc pe acelasi drum, cu acelasi bagaj si cu speranta ca intr-o zi toate suferintele prin care am trecut se vor preface in iubire si incantare?”
Prima regula intr-o calatorie de-o viata este sa calatoresti fara bagaj. Si eu aveam 14 ani cand am fugit de acasa cu un rucsac incarcat cu amintiri dureroase, sperante spulberate, vise amanate, dorinte neimplinite, suferinte, abandon, abuzuri, kilograme in plus, stima de sine scazuta, depresie, furie, tristete si disperare.
Si ce-am facut? M-am inscris la scoala vietii si m-am mutat cu un tip, care n-avea nevoie de mine, care m-a folosit si abuzat. De vreme ce eu fugeam de-un trecut dureros, am ales un barbat care-mi mentinea atmosfera de acasa:
“Esti o proasta, o urata, banala si deloc speciala.” Si cred ca de asta simtea nevoia sa ma foloseasca si sa ma inlocuiasca periodic cu o alta.
Am simtit multa durere, am suportat multa umilinta pana in ziua cand am iesit pe strada si m-am lasat privita de alti barbati, ochii cu care ma priveau ma flatau, era un sentiment nou. Ma doreau si astfel m-am predat in bratele acestor barbati.
Le-am permis sa ia o bucata din mine, asta m-a facut sa ma simt speciala, vie si importanta.
Si totusi am ramas trei ani langa un barbat care nu ma dorea, care ma folosea si arunca deoparte cand se plictisea. In fiecare noapte imi bagam capul in perna si ma inecam in propriile lacrimi, blestemand viata. N-aveam unde sa merg, acasa nu ma puteam intoarce si ramaneam cu el.
Nu cred ca l-am iubit vreodata.
A iubi pentru ca n-ai unde locui si ce manca nu cred ca-i iubire, dar la 14 ani nu faceam diferenta dintre “iubirea” din interes si iubirea adevarata.
Mi-am pus masca de seducatoare pe fata si mi-am jurat ca n-o sa mai sufar niciodata din iubire.
Si asa a si fost! Nimic nu m-a mai atins
Am deschis un nou capitol unde m-am jucat cu mintea barbatilor si sentimentele lor. I-am ingenuncheat, unul dupa altul, fara sa-mi pese de ce simt, de ce vor. M-am hranit si am plecat si din viata lor, spre un nou capitol, cartea vietii mele se cerea scrisa fara corecturi, pagina dupa pagina, experienta dupa experienta.

Am ajuns o seducatoare de profesie.

Am ajuns sa intru in mintea unui barbat si l-am facut sa ma doreasca de iubita, prietena si sotie. Si in scurt timp ajungea sa nu mai vada viata departe de mine.

Acum intelegi de ce faci alegeri proaste, de ce suporti umilinte si suferinte?

Pentru ca in cotloanele sufletului tau tu ai pastrat durerea, abandonul, loviturile unui parinte, lipsa iubirii si pretuirii, duritatea si asprimea cu care ai fost pregatita de viata.
Daca nici tu n-ai gustat din fericire, incurajare, apreciere, iubire inseamna ca ai invatat ca rolul tau in viata este sa-i servesti pe ceilalti ca sa fii acceptata sau sa-i calci in picioare pe ceilalti ca sa nu-i lasi sa se apropie de sufletul tau flamand si vulnerabil.
Nici prea multa iubire si nici prea putina nu ajuta sa devii o seducatoare.
Lumea pe care o vezi, relatia pe care o ai, viata pe care o traiesti in fiecare zi, tot ce atingi este doar materializarea starilor tale, a ceea ce esti tu. Nimic nu se poate intampla in viata ta fara sa fi acceptat inainte gandurile tale si experienta ta trecuta.
Asta-i povestea care m-a slefuit si m-a pregatit sa-mi joc rolul de seducatoare pe scena vietii. Am atras, sedus, vrajit, pastrat si inlocuit barbati de la 14 ani si inca nu m-am asezat… Imi place jocul seductiei si continui sa atrag in viata mea barbati care au nevoie de mine, am ceva experienta in spate, stiu exact care sunt pasii pe care trebuie sa-i faci ca sa seduci si sa pastrezi un barbat.
Ma urmezi?

Din Pat la Altar s-a nascut din nevoia femeilor de a avea o viata romantica implinita, o relatie de cuplu satisfacatoare alaturi de un barbat potrivit sufletului lor.

Seductia este o arta si mie mi-a predat-o viata. Acum tu ai ocazia sa eviti suferinta si sa citesti mai departe ce am pregatit pentru tine. Vei primi un plan de seductie cu ajutorul caruia vei invata care sunt etapele prin care trebuie sa treci ca sa ajungi …
Am stat de vorba cu mii de femei, de la care am aflat cat de dureroasa este viata lor emotionala, sexuala, sociala si spirituala. Fiecare poveste de durere m-a stimulat sa gasesc o cale de iesire pentru toate aceste povesti de iubire dezastruoase. Cu ajutorul unor chestionare aplicate am intrat in viata femeilor si-am gasit durere, insatisfactie, gelozie, stima de sine scazuta, umilinta, infidelitate, parteneri nepotriviti, violenta, manipulare, minciuna, tristete, depresie, santaj, inhibitii, comunicare de cearsaf, deziluzii, despartiri, divorturi si multe nepotriviri.
Prea multe voci slabite isi incheie relatiile in declaratii disperate care suna cam asa la intrebarea “Consideri ca ai succes in a atrage barbati si a-i pastra?”:
Uite cateva raspunsuri din cele cateva mii care suna dureros de asemanator:
“Sunt un dezastru!!! Nu pot sa spun ca nu am succes in a-i atrage. Dar sa-i pastrez nu am stiut niciodata. Am cerut foarte mult de la ei uneori am fost geloasa posesiva lipsita de diplomatie de rabdare. Tot timpul am fost nemultumita de barbatul de langa mine… Da cauza este o copilarie cam nefericita lipsa iubirii din partea parintilor. Mama mea toata viata mi-a spus ca nu sunt buna de nimic…chiar si acum continua desi am realizat niste lucruri in viata n-a avut niciodata un cuvant de apreciere la adresa mea. Grav este ca ma afecteaza si in prezent involuntar caut aprobarea sa in aproape tot ceea ce fac.”
“Viata mea romantica e de scurta durata, de parca se sperie de mine, spunindu-mi ca nu le vine a crede ca pot da atita afectiune, dragoste, intelegere , plecind repede si peste cateva luni se intoarce deja schimbat ,spunind ca una ca mine nu pot gasi ,eu merg mai departe catre cineva constient.“
“Am mare succes in a atrage barbati dar ii pastrez foarte greu. Toti mi-au spus ca sunt o fata minunata dar ca nu mai putem fi impreuna. Cred ca ma atasez prea tare traiesc pentru cel de langa mine si asta il sperie si pleaca. Si plus ca suntdD-ra perfectiune, nu gresesc decat foarte rar fata de ”el” si cand gresesc imi cer iertare de 1000 ori. Cred ca nimeni nu se simte bine in preajma unui astfel de om. Pana la urma vrei un tovaras alaturi langa care sa te simti confortabil”
“Sunt un dezastru!!! Nu pot sa spun ca nu am succes in a-i atrage. Dar sa-i pastrez nu am stiut niciodata. Am cerut foarte mult de la ei uneori am fost geloasa posesiva lipsita de diplomatie de rabdare. Tot timpul am fost nemultumita de barbatul de langa mine… Da cauza este o copilarie cam nefericita lipsa iubirii din partea parintilor. Mama mea toata viata mi-a spus ca nu sunt buna de nimic…chiar si acum continua desi am realizat niste lucruri in viata n-a avut niciodata un cuvant de apreciere la adresa mea. Grav este ca ma afecteaza si in prezent involuntar caut aprobarea sa in aproape tot ceea ce fac.”
“NU AM SUCCES!… De aceea te citesc pe tine!!!!Viata mea romantica e un fiasco total. Am deschis ochii de cand te citesc si am iesit dintr-o relatie nefericita de 4 ani.”
Imi doresc sa nu mai ratacesti, sa nu mai depinzi si sa cersesti atentia si iubirea unui barbat.
Tu nu esti orice femeie, tu esti o seducatoare si meriti toata iubirea, atentia si suportul unui barbat bun, atragator si fidel.
Ti se intampla sa dai de fiecare data peste ticalosi care-ti calca sentimentele in picioare?
Te frustrezi de fiecare data cand esti folosita si inlocuita de cate-un barbat?
Ti s-a intamplat sa-ti daruiesti trupul si sufletul unui barbat care n-avea nevoie decat de sex?
Ai trait si tu experienta apropierii intime alaturi de-un barbat de care te-ai indragostit si care a disparut fara urma?
Te-ai saturat sa iubesti fara sa primesti apreciere, atentie si iubire?
Ai fost inselata si mintita de barbatul pe care l-ai pretuit si iubit?
Ai regretat vreodata ca n-ai stiut cum sa seduci un barbat care era potrivit tipului tau de personalitate?
Te afli cumva intr-o relatie care nu functioneaza si nu stii care-s alternativele ca s-o faci sa mearga?
Te straduiesti sa salvezi o relatie cu un barbat indisponibil emotional, care nu-ti hraneste nevoile emotionale, fiananciare, spirituale, intelectuale?
Ai renuntat la viata ta, la corpul tau, la vocatia ta, la profesia ta ca sa slujesti un barbat care nu da doi bani pe tine?
Esti inchisa intr-o casnicie alaturi de-un barbat care te umileste fiindca n-ai unde merge?
Iubesti un tip insurat care iti promite in fiecare an ca o sa-si paraseasca familia pentru tine?
Te culci in fiecare seara in pat cu un barbat care nu-ti ofera atingeri si orgasme?
Traiesti cu teama in san ca intr-o zi te va parasi pentru alta?

Ti s-a intamplat macar unul din aceste lucruri in viata?

E timpul sa aflii ce stiu acele femei pe care le admiri.
Programul de sase saptamani la care te poti alatura, “Din Pat la Altar” iti imbunatateste imediat viata in felul urmator:
  • inveti secretele unei relatii de succes de la femei seducatoare.
  • devii o femeie increzatoare si atragatoare care se joaca cu mintea barbatilor
  • poti sa eviti greselile pe care aproape orice femeie le face la inceputul unei relatii si creezi conexiune emotionala cu el inca de la prima intalnire.
  • stii ce sa spui si ce sa faci ca sa afli daca barbatul ce-l ai alaturi este barbatul potrivit tie.
  • poti sa faci sex cu el si stii ce sa faci a doua zi ca sa-l faci dependent de tine.
  • uiti pentru totdeauna de noptile intunecate in care el dispare si nu se mai intoarce, ba chiar dobandesti armele necesare ca sa castigi bataliile infidelitatii si ale monotoniei in cuplu;
  • descoperi strategiile si secretele care seduc orice tipologie de barbat;
  • poti sa simti cand sa i te daruiesti si cand sa te retragi ca sa cresti atractia sexuala.
  • afli secretele psihologice ale unei relatii de iubire pasionala si romantica.
  • devii o femeie cu atitudine si stil care cucereste inima barbatilor
  • devii femeia pe care orice barbat puternic si atragator o vrea alaturi o viata intreaga.
  • iti pui trupul in valoare ca toti barbatii sa-si rupa gatul dupa tine.
  • poti sa treci in stil mare de la etapa de cunoastere si sex la relatie si casatorie, evitand greselile care te indeparteaza definitiv si irevocabil de Altar..

Esti pregatita pentru marea iubire?

Esti pregatita sa pasesti Din Pat la Altar?

E timpul sa faci o schimbare radicala in viata ta si sa aplici secretele unei relatii de succes alaturi de mine si expertii pe care ti-i pun la dispozitie ca sa devii o seducatoare.
Chiar daca in viata ta se afla barbatul pe care dintotdeauna l-ai visat asta nu inseamna ca vei si ajunge cu el la Altar. Iti permiti sa pierzi un astfel de barbat?
Marea majoritate a femeilor intra si iese din relatii fara sa invete care este strategia potrivita ca sa cucereasca si sa pastreze alaturi un barbat frumos, bun si fidel.
Ce-ai da ca sa nu mai suferi din iubire? Ca sa stii ce sa faci cu un barbat pe care il iubesti sa te ceara de nevasta, si repet, nu orice fel de barbat, ci unul puternic, frumos si bun.
Cati bani crezi ca ai plati ca sa uiti de suferinta, infidelitati si despartiri?
Eu cred ca as fi platit cu toti banii de pe lume ca sa nu mai gust din suferinta, umilinta, infidelitate si abandon. Toate am trecut prin flacarile suferintei si ne-am jurat ca n-o sa mai iubim vreodata si cumva de fiecare data o luam de la capat fara sa ne invatam minte.
Femeile care asteapta, care au crescut fara iubire n-au alternative si isi pierd si dorintele cu fiecare dezamagire adaugata la capitolul barbati si iubire. Ele se opresc la primul venit din teama de singuratate si sfarsesc peste ani sa regrete aceasta decizie.
Femeile puternice si increzatoare isi permit sa se joace cu mintea barbatilor si sa il aleaga din multime pe cel mai bun, pe cel mai potrivit barbat tipului lor de personalitate langa care traiesc iubirea frumoasa si bogata.
Tu din ce categorie vrei sa faci parte, frumoasa mea?
Vrei sa nu mai suferi niciodată din iubire? Cum să nu mai strigi după ajutor? Cum să nu te mai dai cu capul de pereţi c-a fugit cu o blondă? Cum să îl păstrezi? Cum să-l ademeneşti în mrejele tale? Cum să menţii atracţia în cuplu? Din Pat la Altar va declara sot si sotie.
Ceea ce vreau sa va spun este simplu: aplicand principiile si strategiile pe care le-am pregatit pentru tine poti schimba acum directia vietii tale, felul in care te privesti si asta te va conduce din pat la altar. S-au incheiat zilele in care il asteptai sa sune, sa se intoarca la tine si sa te ceara de nevasta, acum ai un mic prieten secret care te invata cum sa pasesti de la sex la relatie, de la atractie la iubire, de la relatie la casatorie.
Sase saptamani din viata ta… le investesti in tine ca sa nu mai atragi barbatul nepotrivit, ca sa nu mai faci aceleasi greseli in iubire, ca sa nu-l mai scapi pe cel de care te-ai indragostit fiindca si-a pierdit interesul dupa doar cateva luni, ca sa nu plece fara sa te anunte deoarece te-a vazut disperata sa imbraci rochia de mireasa. Ce zici, merita investitia? Sau vrei sa mai pierzi cativa ani din viata ca sa inveti ce gandeste un barbat, cum se asteapta sa-l iubesti si cum sa-l faci sa te aleaga pe tine de iubita, sotie si mama a viitorilor copii?
Nu exista nimic mai jenant decat sa repeti aceleasi greseli la infinit. Nu te-ai saturat de ce traiesti? Traim intr-o lume a exceptionalului, unde normalul n-are nicio sansa de a se realiza, zicea un intelept. Si eu procedez la fel si-ti garantez ca la finalul acestei calatorii te vei descoperii ca fiind o femeie sigura pe sine si inconjurata de tot ce ti-ai dorit vreodata. Esti plina de potential care asteapta sa iasa la suprafata. Esti pregatita de propuneri decente si indecente?
Barbatii vor sta la coada sa cunoasca o femei minunata din care sa faca o femeie de casa. Se va intampla ce vrei tu, nicidecum ce vrea el. Impreuna vom schita planul tau de seductie. Eu sunt aici ca sa raspund personal la povestea ta, sa schitam pentru fiecare tipologie de barbat o abordare inteligenta care-l preface pe iubitul tau in sot.
Uite ce te asteapta si cum se schimba viata ta in bine, in frumos si-n iubire:

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu