marți, 6 mai 2014

DIN GANDIREA UNEI FEMEII FARA INHIBITII SI PREJUDECATI!-44

 images (17)Cine nu-si mai aminteste de povestea din copilarie a fratilor Grimm cu broscoiul care este sarutat si se transforma in printul fermecator?
     A fost primul sarut care m-a pus pe ganduri dar nu mi-a starnit cine stie ce senzatii.
     Mai apoi in adolescenta cand vedeam pe strada pustani care nu-mi erau pe plac imi imaginam ca-si vor gasi printesa care sa-i sarute pentru a-i „transforma” in barbati sarmanti si incredibil de sexy.
     Eu nu as fi indraznit sa o fac, eram o alintata selectiva. Poate nu am crezut in basmul cu broscoiul. Sau asa gandeam atunci. :)
     Si totusi cel mai admirabil sarut care mi-a dat cu adevarat fiori a fost cel din filmul „Pe aripile vantului”. Aveam 17 ani cand l-am vazut la cinematograf dupa o batalie grozava pentru bilete.
     In sfarsit aveam sa vad un sarut coplesitor si plin de patima. Cate nopti nu am visat un Rhett Butler care sa ma stranga in brate si sa-mi dea sarutul care sa ma scoata din minti. :D
     Ei bine, timpul a trecut si iata ca mi s-a indeplinit dorinta.
     Cred ca aveam 21 de ani si am cunoscut un tip care s-a dovedit a fi un gentlemen perfect dorind ca dupa intalnire sa ma insoteasca pana acasa. La despartire s-a lipit de mine, m-a strans atata de tare ca nu mai aveam aer sa respir iar in momentul urmator si-a apropiat buzele de ale mele.
     I-am adorat din prima clipa netezimea si moliciunea buzelor.
     Ups! A intervenit un element pe care nu-l bagasem de seama nici la broscoi nici la Rhett Butler (cel care imi aducea furnicaturi prin tot corpul de cate ori ma visam o Scarlett O’ Hara)….si-a folosit limba. :)
     Barbatul este innebunit sa te sarute cu limba asa ca lasa-l sa te rasfete in felul lui. Se pare ca sarutul sentimental si umed este unul din modurile in care el reuseste sa-ti starneasca dorinta pentru sex.
     Explicatia data de cei care au studiat „fenomenul” este ca saliva lui contine testosteron care face sa-ti creasca libidoul. Si nu asta iti doresti atata timp cat i-ai inlesnit accesul catre trupul care asteapta sa fie „asediat”? :)
     A fost prima data cand am simtit si altceva decat fiori in corp. Reusise sa-mi starneasca si alte dorinte care mi-au incitat „profunzimile”.
     Mi s-au inmuiat picioarele si astfel mi-am inceput calatoria plina de aventura si aducatoare de descoperiri fascinante in lumea simturilor.
     De fapt a fost prima „ancora” pe care o accesam cand doream sa-mi simt corpul electrizat ( o sa-ti povestesc alta data despre „ancorele” pe care le folosesc pentru a-mi crea sigur si instant placere).
     Sunt nebunatica si jucausa si-mi place sa ma simt bine si atunci cand sunt singura ( a-ti crea placere este o metoda de pastrare a energiei YIN care iti asigura feminitatea). Plus de asta, cine nu-si cunoaste si iubeste propriul corp nu are cum sa daruiasca placere partenerului si de asemenea sa-i transmita ce anume isi doreste in jocurile erotice.
     Si totusi nu intelegam ce chimie exista dincolo de aceste senzatii de plutire.
     Asa ca m-am pus pe cautat. Iata ce se intampla atunci cand ne sarutam.
     images (15)Senzatia cand saruti este minunata in mare parte datorita faptului ca buzele sunt pline de terminatii nervoase extrem de placute iar lipirea buzelor provoaca electrizarea creierului declansand eliberarea de hormoni si neurotransmitatori care sunt asociati cu atractia si sexul. Asa ca odata ce ti-au invadat receptorii de placere ai creierului incepi sa te simti grozav.
     Si de ce nu, sa vrei mai mult. Corpul este facut sa ceara mai multa hrana si sex, fara de care supravietuirea si perpetuarea speciei nu au cum sa se intample.
     Mai mult decat atata, care credeti ca este secretul unei casnicii fericite?
     Sexul e „la pachet” dar mai e ceva: sarutatul. :)
     Conform ultimelor studii, cuplurile care se saruta si imbratiseaza au o probabilitate de 8 ori mai mica de a se simti stresati sau demoralizati.
     Mai mult decat atata, un sarut de minim 10 secunde cu partenerul stabil elibereaza hormonul afectivitatii.
     Draga mea, cunoastem ca barbatii nu pun prea mare pret pe sarutat asa ca noi si chiar pot face sex fara a saruta, dar stiind acum ca-ti face bine si tie si relatiei, preia initiativa, ṭucᾶl 15 minute pe zi si ai asigurata toata afectiunea lui. Cu fiecare dezmierdare ii deconectezi mintea de la orice problema.
     Ce zici de o dieta zilnica cu o portie sanatoasa de rasfatat buzele? Corpul e mai destept uneori decat noi. :)
     Stiind toate astea m-am reintors la povestea cu broscoiul si m-am gandit daca este posibil ca sarutand un barbat care nu-ti este pe plac sa te poate starni la a vrea mai mult.
     Ar merita incercat, pentru ca am intalnit, nu de putine ori, barbati aparent neatractivi dar care emanau prin toti porii erotism si masculinitate.
     Acum cu maturitatea pe care mi-o atribui ( sau asa imi place sa ma laud :) ) dau crezare fratilor Grimm si imi dau voie sa afirm ca acolo unde este vraja si “explozie” orice “broscoi” poate devenii cel mai ravnit amant.
     Data viitoare povestim despre tehnici de aṭaṭare prin sarutat. Delicios!
-

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu