marți, 6 mai 2014

DIN GANDIREA UNEI FEMEI FARA INHIBITII SI PREJUDECATI!-41

 copacabana-beach-girlsChiar a inceput sa-mi placa Brazilia, o destinatie exotica, renumita pentru samba, fotbal, Amazon, cafea, statuia lui Isus si celebra plaja Copacabana.
     Imi doresc sa te atentionez ca daca esti pudica sau ti se urca sangele la cap numai citind titlul, atunci cu siguranta ai gresit site-ul. :)
     Desi Doamne Doamne nu s-ar supara daca imbunatatesti si infrumusetezi ceea ce ti-a daruit la nastere. Stii vorba bunicii…”ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place”.
     Ieri am avut ceea ce eu numesc….a beauty day.
     Orice femeie care are grija de ea isi rezerva macar o zi pe luna pentru mici dar semnificative „retusuri”.
     Imi place naturaletea, dar uneori gasesc ca pentru anumite zone ale corpului , cu ajutorul profesionistelor sau a folosirii propriului talent si rabdarii, sunt necesare „look’-uri sexy. Si nu ma refeream la partile vizibile ci la zonele intime.
     Asa ca aseara, unul dintre locurile in care m-am oprit a fost salonul in care ma epilez. Este acolo o tipa super haioasa si are calitatea de a avea o mana usoara, daca intelegi ce vreau sa spun. Nu-i o treaba tocmai placut de indurat, dar ma face sa ma simt apoi ca un fluturas. Habar nu am de ce ma duce gandul la asocierea cu pierderea kilogramelor in plus ( atunci te simti de parca ai zbura ) dar nu sunt singura care afirma asta.
     Ma astepta, asa ca dau sa intru si-mi zambeste sagalnic. Ma anunta ca-mi va face epilarea….braziliana. Nu intelegeam coincidenta: epilare cu ceea ce scrisesem ieri despre Brazilia.
     M-a lamurit imediat, pentru ca imi vazuse fata nedumerita: citise articolul asa ca s-a gandit ca meritam sa-mi ofere un alt „deliciu” brazilian.
     images (16)Iar daca inca nu ti-ai dat seama despre ce vorbesc, nu te mai las sa fierbi si-ti dezvalui misterul: epilarea inghinala totala se numeste epilare braziliana. Desi o „practic” de foarte multi ani habar nu aveam ca se numeste braziliana.
     Povestea asta a inceput in New York in anii 80 cand sapte surori din Brazilia si-au deschis un salon pentru a le convinge pe americance ca epilatul total in zona inghinala este extrem de sexy si astfel pot purta bikinii mai mici. Acum intelegi de ce este celebra plaja din Copacabana? :)
     Mie imi da o senzatie senzuala si excitanta, macar in primele zile de la epilare, fiindca pielea este sensibila si usor inflamata ceea ce consider a fi erotic.
     Ei bine ai sa spui, nu toate suntem asa. Desigur ca ai dreptate, pentru unele dintre voi procedura asta va poate face suprasensibile, incat si cea mai simpla atingere va aduce in starea de a protesta vehement, dar este de inteles. Nu este o alintatura femeiasca sau o lectie de dat barbatului pentru cand te certi ( desi sexul de impacare este al naibii de bun :D ).
     Asa ca te gandesti ca singura varianta care-ti ramane este sa-ti lasi partenerul sa te priveasca salivand, daca asta isi doreste. Cineva merita sa se bucure de epilarea braziliana pentru ca cei mai multi barbati considera extrem de stimulatoare imaginea acelei zone proaspat epilate.
     Dar ca niste fiinte evoluate ce ne consideram a fi, s-ar putea ca totusi sa inceapa sa-ti placa daca ii oferi mici indicii ( lasa-l sa creada ca sunt fanteziile tale :) ) si ii sugerezi sa foloseasca cuburi de gheata sau….limba lui umezita. Ce efect de calmare instant!
     Eu te-am avertizat ca daca nu-ti plac provocarile exista un buton care se numeste „exit” si ai uitat de mine. :)
     Iar pentru cele care „rezista”, intreb retoric: cine ar fi crezut ca o mica fantezie combinata cu „deliciul” brazilian va poate produce atata placere?
     Chiar te rog sa-mi povestesti ce a urmat dupa. As putea banui dar imaginatia nu are limite. Iar idei iti dau cu alta ocazie.
     Te-am convins ca Brazilia poate deveni un punct de atractie extrem de ravnit chiar daca este, pentru moment, doar in fanteziile tale?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu