marți, 6 mai 2014

CUM GANDESTE O FEMEIE FARA INHIBITII SI PREJUDECATI!-9

   Nu-i asa ca-ti este jena sa-i vorbesti copilului tau despre SEX?
     De ce?
     Treziti-va la realitate PARINTI!
     Este ceva normal. Apoi te miri ca vad tot felul de filme, articole, poze, carti, etc….
     Mai bine ii spui pe la 8 poate 11 ani….maxim, maxim.
     La 12 ani unei fetite ii poate veni menstruatia si se intreaba ce e cu ea.
     Nu conteaza care este numele meu….doar vreau sa va spun ca am 12 ani si ca la varsta de 6 ani am intrat din gresala :D pe un site cu sex si ma uitam ca o „proasta” la ce se intampla in imaginile alea.
     Era o lume noua pentru mine si acea curiozitate de copil.
     Asa cum mi-a povestit mami ca se intampla, din curiozitate, cand erau ei copii, in clasa I sau a II-a, ca se duceau la toaleta, fetitele cu baieteii sa se mandreasca cu ce au in….chilotei. :D Noi p-asta nu am facut-o.
poze-haioase-copii-control
     Pai sa continui cu povestea mea.
     Apoi intram in fiecare zi si asa am descoperit ca erau si jocuri.
     Nu prea stiam ce sa fac, dar dadeam la intamplare….clik.
     Ma rog….pana la urma mama si tata au aflat.
     Mama m-a certat putin, deoarece nu i-am spus ca am descoperit acel site.
    Dupa ce am terminat de discutat am intrebat-o cu curaj: „Mami de ce nu mi-ai spus ca asa se fac copiii? De ce mi-ai ascuns adevarul?”
     Am plecat plangand in camera mea.
     Mama a venit, m-a luat in brate si a adaugat cu glasul ei firav: „M-am gandit ca esti prea mica pentru acest lucru. Sincer, vroiam sa iti spun cand vei fi mai mare. Dar acum pentru ca ai aflat iti voi raspunde mereu si deschis la ce intrebari imi vei pune!”
     Acum, cand imi amintesc acest episod imi vine sa rad….hihi. :)
     Ti-am dat de gandit?
     Stiu ca daca i-as aminti acest lucru cu siguranta i-ar parea rau ca nu am aflat de la ea si ca am aflat de pe net.
     La scoala am niste colegi care au patit la fel.
     Asa mi-a trecut prin cap sa le cer o parere despre sex.
     Am obtinut pareri diferite:
„Numai fetele/baietii murdare/murdari fac sex!”
„Cand o fata si un baiat se iubesc, fetei ii creste burta.” 
„Cand mami si tati se imbratisaza tare tare iese bebe.”
„Sex?! Ce e ala?”
     Nici nu stiam ce sa-i spun dar i-am dat un raspuns stupid, recunosc: „Pai….aaaa….nimic….lasa!”
     Dar in gandul meu mi-am zis ”Opa!!!” :)  
     Ok !
     Mai departe….
     A! Da!
     Mai am doua pareri de adaugat :
„Ce parere am eu?! aaaa….IAC!!!!”
„O mare, mare, mare, mare, mare….aaaaa….PROSTIE!!!”  
     Acest incident mi-a adus aminte de o intamplare de la ora de istorie a artei.
     Dintr-o discutie in alta am ajuns la pesti. :)
     In acel moment doamna a spus : „Acest lucru se intampla si la pesti, pestii nu au nevoie sa faca SEX ca sa faca icre.”
     Nici nu a apucat sa-si termine ideea si toti au spus (mai putin eu si colega mea de banca ): „ Iaccccc!!!!!!! Haideti doamna!!! Va rugam doamna!!! NU de la varsta asta!!! Suntem mici !!!!”….si tot asa….
     Iar doamna a spus : „Ok, ok!!” :)
     Si a inceput sa rada in hohote.
     Dar in loc sa o rugam sa nu ne mai povesteasca despre pesti si SEX cum au facut colegii nostrii, eu si colega mea ne prapadeam de ras. ;)
     Si de fapt nu radeam de doamna ci de colegii mei.
     Dupa ce ne-am potolit din ras, colega mea m-a intrebat incet la ureche: „Lor nu li se pare normal sa auda cuvantul asta? Parinti lor nu au facut asta ca sa existe ei?„ :D
     Iar eu am zis: „Nu stiu….poate pe ei i-au adus barza” :)
     SFARSIT
     In concluzie: pe drum catre serviciul parintilor ar trebui plasate niste bannere pe care sa scrie:
     „ATENTIE!! PUDITATEA DAUNEAZA GRAV COPILULUI!” :D
     Ce tare sunt! Deja ma pricep!
     Ar fi fain sa fac o campanie!
     Ce nume sa ii pun?
     Aaaaa. Stiu!
     Spuneti-le copiilor despre SEX!!! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu