marți, 6 mai 2014

DIN GANDIREA UNEI FEMEI FARA INHIBITII SI PREJUDECATI!-45

  15590544-women-sitting-on-the-couch-drinking-wine-together-at-homeAseara am fost in vizita la o prietena. Tocmai incheiase o relatie asa ca ne-am asezat la povesti asezonate cu un vin rosu de burgundia ( nu pentru a ne inneca amarul ci mai degraba pentru a vedea viata in roz :) ).
     Nu intelegea ce nu a mers in relatia ei. Se terminase brusc.  
     Pentru mine era previzibil finalul, nu era prima data cand totul se sfarsea pentru ca apoi sa decida amandoi ca inca mai merita sa-si dea o sansa.
     Imi povestea ca nu crede in alegeri pe viata. Si ca schimbarile ii aduc de fiecare data batai de cap.
     Pentru ca eram langa ea a fost inevitabila intrebarea legata de relatiile mele: cum mi le-am ales.
     I-am marturisit ca niciodata nu am stiut ce si cum sa aleg, ce relatie ma defineste, pana unde sa iubesc.
     Paradoxal dar m-am indragostit fara stirea mea. Asa a decis inima.
     Ati putea crede ca mi-am jucat dragostea la loteria romantica. Cine nu este nebun macar o data in viata se numeste ca a trait degeaba. Just do’it! :)
     Am iubit total si fara regrete. M-am mistuit pana la agonie si m-am daruit pana la extaz.
     Sunt o nebuna romantica. Pentru mine viata si iubirea sunt un legamant cu divinitatea.
     Era momentul adevarului, nu-si aveau loc infatuarile pentru a demonstra ca sunt la femme fatale.
     Mi-ar fi fost simplu si la indemana sa o fac a crede ca sunt femeia care seduce pentru “trofee” sau abandoneaza fara remuscari.
     Cea care savureaza aventura pentru a cunoaste nebunia efemerului sau care ravneste dupa a devenii unul si acelasi suflet cu omul iubit gustand maretia visurilor si dorintelor impartasite dar si a libertatii de a fi noi insine cu trecut si viitor.
     Cum poti alege intre inima, cand dau navala emotiile nestavilite si minte, care se revolta dorind echilibru? M-a intrebat dupa ce si-a sters discret cele cateva lacrimi din coltul ochiului.
     Inima imi spune sa-l aleg pe cel cu care imi reinventez destinul, care imi da pasiunea si nebunia fiecarei intalniri, dorul, clocotul hormonilor iar mintea decide fara a ezita fidelitatea, stabilitatea, certitudinea.
     De fapt de ce anume ai nevoie intr-o relatie?
     beach,black,and,white,bw,couple,love,lovers-ac71984c3d8a4d9f586763b2b95d2a26_h_largeMagie, cu siguranta dar dincolo de farmecul intalnirii cu nebunia sentimentelor, care-ti fac inima sa tresara, cu nesfarsita dorinta de a explora intensitatea clipelor si nevoia fericirii unui drum in doi, exista alchimia unor piese de puzzle esentiale: prietenia, dragostea si atractia sexuala.
     Fara toate acestea o relatie nu va cunoaste magia absolvita de orice vina si indoiala.
     Simteam ca doreste sa-i impartasesc cum anume contribuie fiecare “piesa” la construirea unei relatii pe care cu totii ne-o dorim a fi cea aducatoare de sublim si extaz.
     Prietenie inseamna ca impreuna descoperim si traim adevarul si realitatea pe care le dorim, impartasim sau incalcam aceleasi principii, ne dedicam fidelitatii morale si cautam acele destainuiri si intimitati care ne vor duce intr-o existenta pe care ne-o asumam ca fiind micul nostru univers infailibil , ne simtim si acceptam vulnerabilitatile fara teama de judecata lumii.
     Dragostea face sa apara admiratia, nevoia furibunda de celalalt, afirmarea si validarea, mangaierile, imbratisarile, compromisurile care vin din dorinta de a ne completa si infrumuseta jocul destinic alaturi de celalalt fara a simti ca-i esti dator cu ceva, te confunzi si te lasi vrajit de trairi pe care nici timpul, nici oamenii, intamplarile sau un alt drum nu le poate echivala in nici un mod cu putinta.
     Atractie sexuala. Ti s-a intamplat vreodata sa fii langa cineva iar cateva secunde mai tarziu sa fiti unul si acelasi trup? Sa te doreasca, sa-l doresti cu pasiune animalica? Sa nu mai stii unde esti, sa simti dincolo de acea impreunare a corpurilor placere, energie, miracol si frumusete. Sa nu poti iesi dintr-o stare orgasmica pe care o resimti in tot corpul si care revine in fiecare moment in care doar te gandesti la el?
     Nu m-am priceput sa-i dau o definitie filosofica, psihologica sau eseistica acestor componente care reprezinta “sarea si piperul” unei relatii dar mi-am permis luxul de a spera ca intelegerea lor, prin modul in care le-am descris, imi reprezinta sufletul si dorintele. :)
     Dar sa nu uitam ca alaturi de toate acestea contribuie si alte “esente” fine si subtile care condimenteaza alegerile fiecaruia in cea mai indrazneata calatorie in infrangerea incertitudinii ca….tot ceea ce este frumos nu dureaza.
     Fiecare zi este o alegere. Si poate fi una frumoasa. Asa cum si dragostea poate fi frumoasa alegand omul care iti aduce cele mai intense senzatii dar si statornicie, senin si implinire.
     Alege asa cum iti dicteaza inima. Sau mintea.
     Dar alege, pentru ca a nu alege inseamna a irosi incredibila sansa de a cunoaste misterul, teama, aventura, dorinta si sentimentul de plenitudine ca atunci cand esti….forever in love. :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu