marți, 6 mai 2014

DIN GANDIREA UNEI FEMEI FARA INHIBIITII SI PREJUDECATI!-15

 Stiai ca 19% dintre femei si respectiv 60% dintre barbati se gandesc de cateva ori pe zi la sex?
     Poate ca procentele astea nu semnifica ceva anume dar cu siguranta stiu, ca uneori, fac si eu parte din statistica asta si ma incadrez in cei 19%. Cum puteam sa pierd un loc pretios intr-un asemenea clasament? ;) 
     Ce, din cand in cand ti se intampla si tie? Hai lasa puditatea de pension! :D
Steamy     
     Aaaaa….si  nu cumva sa te gandesti ca vorbesc de acea tumba obisnuita de sambata seara.
     Ci la acea iubire fizica care, chiar de la inaltimea imensei tale experiente erotice, te poate face sa rosesti.
     
     Acea iubire fizica nebuna, adevarata, care imbata, electrizeaza, te dezgoleste de frici, de prejudecati, de masti.
     O iubire fizica in toate sensurile, formele, oriunde si oricand.
     O iubire care te transporta in universul unor trairi patimase, sublime, perfecte.
     O iubire fizica atat de dezlantuita, de profunda, de vulnerabila si totusi magica ce te arunca intr-o lume fascinanta, fara limite, pudoare si frivolitate.
     De imaginatie….doar de atat ai nevoie pentru a te lasa prada fanteziilor. Si astfel poti trai si simti in toata splendoarea ei aceasta iubire fizica imensa.
     „Esti un mister iubitul meu. Lasa-ma sa te deslusesc, sa te inteleg, sa descopar ce e in mintea ta.”….mi-am inceput prima mea scrisoare de dragoste acum 18 ani.
     Si iata ca intr-o zi am reusit, fara prea multe indicii verbale. A fost nevoie doar de o plimbare intr-un parc pentru a-i urmari privirile piezise, atatatoare si incitante.
     Nu m-am gandit niciodata ca ma poate tulbura intr-atata de profund o simpla privire.
     Era pentru prima data cand cuvintele nu-si aveau rostul.
     Slabiciunea lui erau coapsele si locul in care se formeaza fesele dezgolite de fustite scolaresti.
naughty_school_girls_by_pixielovesyou-d3b8pox     Cum trecea prin preajma o pustoaica in fusta scurta simteam cum ii iau razna hormonii iar spiritul ii vagabonda in urmarirea ei, constant si irezistibil.
     Si atunci mi-am dat seama ca decat sa-i fac reprosuri, sa-l interoghez asupra ceva ce oricum nu putea fi controlat, luptand zadarnic impotriva fanteziilor la care viata il expunea zilnic, am decis sa fac parte din fanteziile lui.
     Imi veneau in mintea cuvinte pe care cu siguranta le citisem undeva….nu poti deturna cursul unui fluviu dar poti invata sa navighezi pe el; incearca sa-l inchizi intr-un canal si se va revarsa la primul val.
     Sau cum spunea inteleapta mea bunica….va zbura spre alte cuiburi. :D
     Si iata prima mea fantezie. Desi aveam 22 de ani m-am reintors la fustita pe care o purtasem in liceu si pe care o pastrasem, habar nu am din ce motiv, pentru a ma transpune cativa ani mai tarziu in fanteziile iubitului meu.
     Si nu numai fustita m-a facut sa devin amanta, pe care mi-a marturisit, cativa ani mai tarziu, ca nu o va uita niciodata dar am invatat sa renunt la dorinta de a controla.
     „Iubitul meu, vreau sa fiu refugiul tau senzual, ultima ta destinatie”….am continuat.
     Si totusi nu stiam nimic despre el.
     Eram doar o visatoare, nimic mai mult.
     Sunt o romantica irecuperabila, recunosc. Poate ca aceste cuvinte ar fi fost mai potrivite intr-un roman clasic de dragoste.
     Dar in realitate mi-am dat seama ca inainte de a dori sa fiu refugiul lui dar mai ales ultima si ravnita destinatie, m-ar fi ajutat sa stiu mai multe despre el. Poate ca degeaba mi-as fi dorit eu sa fie el The One daca nu as fi avut norocul ca intre noi sa existe acea chimie, atractie fizica, vapaie ce clocotea nestavilit in trupurile noastre ca simbol al desfranarii launtrice.
     Aveam nevoie sa revin cu picioarele pe pamant. Asa am inceput sa descopar bucuria jocului, sa explorez noi forme de placere si sa ma folosesc de cea mai erotica unealta: imaginatia.
tumblr_m5kpceifgI1qdrduho1_500     As vrea sa te invit de azi intr-o lume fascinanta, uneori perversa dar intr-un mod rafinat, cu delicii savuroase, afrodisiace si extravagante, cu ambiante erotice si exotice, cu tinute provocatoare, cu placeri induse de toate simturile, incepand cu placerea atingerii pielii sau a diferitelor texturi, cea a gustului ce implica diverse arome, placerea vizuala reprezentata de forme si culori, placerea auditiva pe care ti-o da auzul unei melodii si mergand pana la locuri care te determina sa-ti pui la bataie spiritul ludic, cele mai neobisnuite idei si o imaginatie fabuloasa.
     Dar inainte de a incepe calatoria in lumea fanteziilor am sa-ti dezvalui cele 2 lucruri esentiale pe care le-am descoperit din propria experienta sau citind, si care te pot ajuta si pe tine:
     1. Pentru a pune in aplicare fanteziile este super sa cunosti profilul sexual al partenerului/ei.
     Asa ca hai sa incepem cu cateva indicii care te vor ajuta sa-ti cunosti mai bine partenerul/a.
     Care sunt cele mai sensibile zone ale corpului lui/ei.
     Daca nu le-ai identificat iti recomand sa iei o pana sau o esarfa si plimb-o pe toata suprafata trupului lui/ei.
     Ii place sa priveasca sau sa fie privit/a. Sau deopotriva ambele.
     Care dintre simturi ii sunt mai dezvoltate: vazul, pipaitul, mirosul, gustul, sau auzul?
     Poate te ajuta sa-ti amintesti cateva detalii din timpul interactiunii cu el/ea pentru a ilustra principala dominanta.
     Care sunt partile trupului pentru care manifesta o atractie speciala.
     Are un cult aparte pentru anumite accesorii, haine, sau piese de lenjerie.
     Vorbeste cu usurinta despre ce-i place si simte in materie de sex  sau dimpotriva ii vine greu sa se confeseze.
     In cadrul partidelor amoroase manifesta nevoie de a domina sau de a se abandona? Sau ambele?
     2.  Sa intelegi ca o fantezie poate incepe de la o simpla unduire a soldurilor pe o melodie care iti da fiori, un fund apetisant, un zambet, un smoc de par pubian, un sfarc ce strabate cu obraznicie tricoul, niste cuvinte deocheate sau in fotoliul pe care il folosesti doar sa te relaxezi la un film bun.
     Te-am starnit putin, insa de data viitoare ne jucam cu imaginatia. Esti pregatit/a sa fii cea mai buna versiune a ta….erotica?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu