marți, 6 mai 2014

DIN GANDIREA UNEI FEMEI FARA INHIBITII SI PREJUDECATI!-36

Tot trupul meu cere si vrea sa retraiasca acea noaptea si ziua ce a urmat.
     Nu stiu ce ma face sa raman uneori captiva in timp, sa vreau sa pastrez in mine trairi pe care trupul si mintea nu le-au mai experimentat.
     Unii ar numi aceasta stare…. dependenta, eu o denumesc jocul cu emotiile. 
     Savurez cu placere nebuna coniacul cu pepene galben, asa ca nu a lipsit nici in acea seara mai ales ca era cald si aveam nevoie de ceva racoritor dar in acelasi timp afrodisiac.
     Ma excita si ma stimuleaza “combinatiile” culinare, iar aromele unui lichior turnat peste fructe ma duc cu gandul la o plaja fierbinte.
     Pe langa astfel de “combinatii” nu ma satur si imi plac si cele senzoriale din timpul partidelor de amor: sa-mi privesc iubitul cand ma rasfata sau cand este in mine, sa-i miros pielea si sa ma joc cu buzele, sarutandu-l cu nesat pe intreg trupul, sa-i aud gemetele de placere cand ii explorez cu fiecare atingere masculinitatea pe care o emana prin toti porii, sa-mi infig cu putere unghiile in spatele lui.
     Am ajuns intr-o seara acasa la iubitul meu. Cumparasem niste trabucuri cubaneze si un coniac. Parea a fi inca una din serile in care ne-am asezat confortabil in fotolii, amandoi goi, savurand un pahar cu coniac, invaluiti de ritmurile unei muzici relaxante. Dupa doua pahare de coniac si un dans erotic totul s-a schimbat. Era preludiul unei nopti pline de dorinte carnale pe care nu ti le poti interzice, o placere senzuala care te duce intr-o stare continua de a poseda trupul celuilalt..
     tumblr_mbp09pRLFl1qa3qyqo1_400In noaptea aceea cele doua “combinatii” ne-au tinut captivi in niste jocuri erotice care duceau la o repetitivitate obsedanta si animalica. Nu ma saturam sa-l doresc si sa ma las prada unei cautari frenetice de orgasme care ma purtau dincolo de bariera unei simple eliberari de fluide, creierul era intr-un orgasm continuu ca si trupul.
     Nu puteam sa parasesc acea stare orgasmica totala asa ca m-am decis in dimineata ce a urmat acestei nopti sa cer sefului meu o zi de concediu. La cateva minute dupa ce i-am dat un mesaj prin care l-am rugat sa-mi dea o zi de concediu mi-a raspuns sec ca avea nevoie de mine la birou pentru o ora. Nu aveam ce face asa ca m-am imbracat si am zbughit-o ca sa ma pot intoarce cat mai repede in patul cald unde ma astepta inca dormind iubitul meu.
     l-am privit, l-am sarutat ca in toate diminetile cand ma trezesc langa el si ma gandeam sa nu pierd momentul cand se va trezi si ma va lua in brate.
     In drum spre firma amintirea acelei nopti imi revenea in minte si in trup. Mergeam si il simteam in mine. Nu ma puteam concentra la nimic din ce faceam. Totul era un automatism. Mintea imi ramasese acolo. Ma foloseam de trup pentru a nu da de banuit ca nu aveam nici o legatura cu se intampla acolo.
     Eram atata de excitata ca m-am asezat pe scaun la birou si nu-mi puteam stapani acele senzatii calde si electrizante care imi treceau prin vagin. Mi-am strans picioarele care erau unul peste altul. Interiorul imi zvacnea cu o dorinta pe care nu o puteam potoli. Mintea imi juca feste si tot ce imi puteam imagina in acel moment era ca ma patrundea cu nesat.
     Singurul moment de care imi amintesc este ca mi-am strans picioarele atata de puternic iar in clipele urmatoare am simtit acea “scurgere” orgasmica care mi-a strabatut trupul din cap pana in picioare,  iar starii de excitatie i-a luat locul o placuta senzatie de caldura coplesitoare, intrerupta de privirile colegilor, care probabil au auzit un geamat de la mine. Dar asta mai putin conta.
     Nici nu stiu cum doua ore mai tarziu eram inapoi. Am intrat in casa, usa ramasese deschisa, si am ajuns in dormitor. Dormea. M-am dezbracat si am intrat goala in pat. Totul era familiar si mirosea a noi. Era cald si bine. Aceeasi muzica se auzea in surdina.
     Young_loversM-am lipit de el si am inceput sa-l mangai. Mi-am frecat usor sanii si corpul de al lui, eram deja excitata. Il doream mai mult ca oricand.
     S-a trezit si el ( doar o parte a lui ), m-a cuprins cu mana stanga si m-a tras spre el, inca intr-o stare de semitrezire.
     Era tot ce asteptam sa ma dezlantui. I-am sarutat trupul, pielea lui mirosea atata de senzual. M-am excitat si mai tare. Am coborat usor cu buzele pe pieptul lui, pe stomacul lui, si mai jos, dar vroiam sa-l simt in mine.
     Asa ca am profitat de somnolenta lui si dupa cateva minute am intrat in el cu atata pofta. Mi-am strans bazinul pentru a-l simti in totalitate. Iar el se bucura de caldura interiorului meu.
     A inceput un joc plin de senzatii orgasmice. Asa mi-am dat seama ca se trezise, de data asta….din toate punctele de vedere.
     Eram cand eu deasupra, cand el. Am avut orgasme care m-au facut sa traiesc momente de placere unice.
     A fost pe punctul de a avea orgasme de cateva ori dar l-am oprit sub diverse pretexte, sa fiu sigura ca nu se termina. Eram transpirati, ne sarutam, ne muscam buzele, eram cand inlantuiti cand ne eliberam pentru a ne dori cu si mai multa pasiune.
     Si el se bucura de caldura mea interioara, umeda si dornica. Era atata de excitat. M-a sarutat cu ardoare, mi-a strans si mai tare fesele pentru a ma simti in totalitate, ca sa ma domine, sa ma controleze, apoi a gemut cu voluptate. Am gustat impreuna un orgasm care ne-a facut pe amandoi sa fim dincolo de extaz.
     Si, desi avusesem o noapte voluptoasa inainte, mi-a venit sa rad, ( fara sa auda ), gandindu-ma ca o pauza, chiar de munca la birou, prinde bine unei relatii.
     Ce scurta a fost pauza, dar ce intens a fost dupa!
     Tu iei pauze? Cum faci ca sa creezi pauze si momente erotice in relatia ta?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu