marți, 6 mai 2014

CUM GANDESTE O FEMEIE FARA INHIBITII SI PREJUDECATI!-1

 Linia care desparte realitatea de imaginatie este foarte subtire, dar dupa o anumita varsta oricum nu mai conteaza….deja am devenit subiectiva. Asa ca ce povestesc exprima intr-un sublim strengaresc si seducator intamplari din propria-mi experienta.
     Cica dragostea se „face” in minim doi: el, ea….erosul si umorul. :)
Elena_and_Marco_by_Joep_R
sursa foto: Joe p-R
     Dupa caz, in functie de imaginatie mai putem adauga ceva personaje. Dar asta este un alt subiect, de preferat sa-l tratez separat.
     Da chiar….stii unde este situat punctul G? Nu te grabi sa raspunzi. Si oricum nici nu conteaza….unii inca il mai cauta incercand cu disperare furibunda sa-l localizeze cat mai exact pentru a-i acorda femeii portia de placere erotica care sa-i garanteze procesul de seductie ca fiind reusit. Bifat si asta. ;)
     Dar ma incumet sa raspund eu, nu ca un profesionist, ci ca o traitoare de senzatii imprevizibile si incredibile: femeile nu asculta decat daca li se sopteste la ureche.
     Ai ghicit! Punctul G se afla in….ureche. Daca te gandesti sa-l cauti mai jos, intre picioarele ei, pierzi timpul aiurea. Si al tau si al femeii de langa tine.
     Fara indoiala cele mai reusite intalniri amoroase sunt cele in care eu inventez seductii magice iar el nenumarate feluri de a iubi, dar mai ales umorul este cel irezistibil nu neaparat eu.
     Asta da test de inteligenta. Pentru ca umorul este o garantie impotriva sentimentalismului ieftin si a ridicolului.
„Delecteaza-ma si seduce-ma cu o portie de afrodisiac inedita. Dar te rog nu cauta prea mult….stiu sigur ca o ai la tine.”
     Am inceput sa radem amandoi in hohote zdravene pe care nimeni nu ni le-ar fi putut opri.
     Si uite asa am descoperit impreuna ca rasul este cel mai tare afrodisiac.
     Ce naiba sa faci cu un el, o ea si erosul dintre ei fara pic de umor. Boring! :D
     Chiar nu am rabdare pentru preludii solemne sau un iubit care se ia prea in serios.
     Pai atunci zic sa ne amuzam, face bine la ten si la psihic, asa ca am sa-ti spun o povestioara distractiva si cu tălc. Are de toate….un el,o ea, eros si umor.
     O prietena de-a mea, femeie respectabila, cu varsta trecuta de 40 de ani si-a parasit sotul si s-a combinat cu un instalator care-i reparase bateria din baie.
     Desigur ca nimeni nu a inteles gestul ei. Pentru ca la prima vedere omul era chiar banal.
     Dupa ceva timp ne-am intalnit pe strada si nu o mai recunosteam. Arata super sexy, cu o rochie colorata si decoltata, pantofi cu tocuri destul de indraznete, parca cu cativa ani mai tanara, fericita si multumita.
     Ne-am asezat la povesti si am aflat ca tipul era instalator dar noaptea….ehee….spirit jucaus, bancuri fara perdea, cantecele deochiate, danseaza salsa, are prieteni amuzanti si…..adauga ea – „Nici nu iti imaginezi ce „prostioare” facem acasa!”.
     Mi-a facut cu ochiul iar pentru mine povestea a capatat sens.
     Ce femeie sa nu lase totul pentru un iubit ca acela!!!! :D
     Concluzia: viata este scurta….incalca regulile, uita repede, saruta prelung, iubeste cu adevarat, rade cat poti de mult si mai ales nu regreta niciodata ceea ce te-a facut sa zambesti.
             Free your Mind, Body and Soul ! Dare to live beyond the limits ! 
-

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu