joi, 20 februarie 2014

Despre fetisuri si alti demoni

Dacă aceia care au fetişuri constante sunt oameni bizari, asta mai puţin contează, fiecare e liber să se exprime sexual după cum îi cade lui mai bine. La o enumerare rapidă, printre cele mai zăpăcite fetişuri sexuale sunt: atracţia pentru cei cu trăsături monstruoase, atracţia pentru crucifixuri, atracţia pentru nasuri (da, există persoane care-şi aleg partenerii în funcţie de cât de atractiv li se pare nasul acestora), mai sunt cei cu fetişuri pentru vomă sau pentru sânge. Bănuiesc că în lumea fetişiştilor este foarte greu să găseşti un altul care să se lase tăiat şi stors de sânge, ca o lămâie de propria-i zeamă, doar pentru a da satisfacţie sexuală altuia. Brrr! Şi iată cum se nasc criminalii sexuali. Mai sunt, dar astea mi s-au părut de-a dreptul înfricoşătoare.
Fetişurile pentru piele, latex şi tocuri înalte sunt mici copii pe lângă pericolele de mai sus. Fetişul pentru rahatul partenerei, oricât de bine a fost slăvit în Lunile de fiere, al lui Pascal Bruckner, şi oricâte explicaţii erotice, dovezi de dragoste şi imnuri de slavă a găsit scriitorul în coprofagie, până la urmă nu e decât mâncat de c….t, la propriu.
Oricum ar fi, mi-am dat seama cât de periculoase sunt tocurile cui nu atunci când le-am purtat ca accesorii care mă ajutau să par mai înaltă, ci când am fost urmărită jumătate de Bucureşti de un fetişist căruia îi luceau ochii în cap ca nişte girofaruri la ideea că ar putea să-mi sărute tocurile. Ar fi dat orice, inclusiv luna de pe cer, să mă opresc din goana mea pe tocuri şi să-mi cadă ca prinţul din poveşti în genunchi, gata-gata să mă descalţe. A fost o experienţă penibilă şi enervantă, singurul motiv pentru care m-aş fi descălţat ar fi fost doar pentru a-i face o gaură în cap cu tocul meu cui, pentru a salva alte femei nevinovate să dea peste un asemenea individ. În prima fază l-am ignorat, dar după 8 staţii de metrou, 5 de tramvai, 2 tentative de a-mi pune piedică şi zeci de rugăminţi fierbinţi să mă descalţ, m-am răsucit pe tocuri şi m-am răstit la el de parcă dăduse strechea în mine, că dacă mă mai urmăreşte intru în prima secţie de poliţie. M-a făcut nebună, ca să vezi, şi s-a îndepărtat alene, cu ochii tot în urmă.
Un alt fetiş de care m-am lovit indirect a fost atracţia unui amic pentru femeile obeze. Se înţelege că eu n-aş fi avut nici o şansă la farmecul lui, care doborâse multe obeze şi le lăsase îndrăgostite pe veci. Pur şi simplu, nefiind din aceeaşi ligă, am trecut în rândul amicelor la care se putea lăuda fără probleme. La vremea respectivă, orice femeie de categorie grea (depăşită de 150 kg, ca să n-avem discuţii) era o posibilă aventură de-o noapte pentru el, că nu le voia de nevastă, ar fi fost chiar culmea. Se ştie că obezele, de obicei, nu prea au trecere la bărbaţi, aşa că atenţia oricui era bine-venită pentru ele. 20 de clătite, 10 dobrogene pufoase, un buchet de panseluţe şi cădeau ca secerate în braţele fetişistului nostru. Problema era că le voia din ce în ce mai greoaie. A început cu femei de 150 şi a urcat într-un singur an la 267 kg. Era din ce în ce mai sinistru să-l aud lăudându-se cu plăcintoasele lui. Totuşi, îl suspectez că pe ultima dintre ele a adus-o el la 267 kg, îndopând-o cu tot felul de foietaje de-astea. Sigur că le părăsea imediat şi, cum şi obezele au suflet, au creat mişcarea plăcintoaselor părăsite din M., cam ceva de genul mişcării papionagiilor din capitală, aceeaşi disperare, aceleaşi frustrări, aceleaşi orgolii rănite. Nici una n-a slăbit ca urmare a acestor cumplite suferinţe.
Ultimul fetişist de care ştiu avea o atracţie deosebită pentru bătrâne. Îmi imaginam dudui atrase de bărbaţi în vârstă, de fapt, de portofelul lor, să fim serioşi, dar bărbaţi care se excitau la octogenare decrepite, aşa ceva mai rar. Ca să dea mai uşor de ele s-a angajat la un hotel de pe litoral (că acolo veneau bunicuţele în vacanţă). Nu conta că era pe post de copil de mingi şi alerga în toate direcţiile ca să satisfacă nevoile clienţilor, atât timp cât aceştia erau plini de riduri, omul era fericit. Copil de mingi a rămas şi-acum, deşi are aproape 40 de ani. Nasol cu obsesiile unora. În curând or să-l respingă şi nonagenarele, că ar fi prea bătrânel pentru ele. Să vezi atunci tragedie!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu