vineri, 20 iunie 2014

POVESTIOARA

Două săptămâni de infern sexual

Omul trece şi prin întâmplări jenante, care îl marchează şi pe care nu le uită niciodată. De o astfel de întâmplare am avut parte acum câţiva ani. Aveam o vecină deosebit de activă sexual care obişnuia să răcnească din toţi rărunchii atunci făcea amor. Totul a început într-o dumincă spre luni. Ei bine, au fost două săptămâni de adevărat infern sexual. În fiecare noapte, vecina îşi striga extazul ca din gură de şarpe.

Când am auzit-o prima oară, nu-mi venea să cred că-i vorba de o simplă partidă de sex. Prietena mea şi cu mine tocmai ne pregăteam de culcare. Eu tocmai îmi îmbrăcam pijamaua, când m-am oprit ca să ascult ce se petrece.

- Vecinii tăi fac amor! a observat prietena mea, Alice.

- Eşti sigură?! Poate o avea un partener sadic care-i răsuceşte o mână la spate sau aşa ceva. Oricum, îi provoacă dureri cumva, o chinuie…

- O chinuie altfel decât sugerezi tu, mă întrerupse ea. Ascultă puţin: strigătele sunt ritmice şi nu sugerează neplăcerea. Da, e clar, iubi, îi place să fie chinuită aşa!

- Bine, dar nouă nu ne place să-i auzim… Sunt indecenţi!

- El nu se aude, tace mâlc. Tace şi face, se amuză Alice. Dar ea e mult prea zgomotoasă. Mai bine făcea vocalize!

- Aşa… Şi noi suntem nevoiţi s-o ascultăm? În condiţiile astea, oricum nu putem adormi. Nu crezi că ar trebui să le urmăm exemplul?

- La ora asta?! Mai bine mergem la bucătărie, să mâncăm ceva.

- Păi tu nu mănânci noaptea. Ziceai ceva de siluetă…

- Văd că sexul îmi face foame. Sexul altora, ha, ha! Uite, eu o să iau un pahar cu lapte cu o jumătate de felie de cozonac. Tu ce vrei?

- Dacă-i musai, cu plăcere! Lapte şi cozonac să fie!

Când ne-am întors în dormitor, nu se mai auzea nimic.

- Nu crezi că ar fi bine să le plătim vecinilor cu aceeaşi monedă? am întrebat-o pe Alice. Dar ai grijă să strigi măcar ca Sharapova când loveşte mingea cu racheta!

- Crezi că eşti în stare să mă faci să răcnesc aşa? replică ea, cu ironie în glas.

- Cum să nu, iubito, dacă vrei să te fac să urli, îţi prind un deget între uşă şi canat!

Din acea duminică spre luni, două săptămâni încheiate, vecina mea a ţinut-o într-un maraton sexual. După câte îmi dau seama, nu putea fi vorba de acelaşi partener. Cred că numai noutatea o putea determina să se comporte aşa în aşternut. În caz contrar, dacă era vorba de un singur bărbat cu care se culca, mă gândeam că aş avea de ce să mă simt complexat. Eu n-am făcut nicio femeie să strige în felul acela…

În una dintre acele nopţi pline de frenezie, Alice mi-a sugerat să-i fac cunoştinţă cu vecina mea. Eram în bucătărie şi ne luam obişnuita cină suplimentară. I-am spus că n-am cunoscut-o şi nici măcar nu ştiu cum arată. Ea m-a privit bănuitoare, dar era purul adevăr.

În tot cazul, după două săptămâni, calvarul s-a încheiat. Nu că ne-ar fi lipsit, dar aşteptam ca vecina să-şi înceapă partidă de amor, ca să ne ducem în bucătărie, să mâncăm ceva. Am adormit cu urechile ciulite, dar nu mai aveam ce auzi. Probabil că vecina mea iubăreaţă s-a mutat în altă cameră sau, mai curând, în alt bloc. Oricum, Alice a renunţat din nou să mănânce noaptea. Mi-a spus că se îngrăşase cu aproape două kilograme. Deci sexul altora îngraşă!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu